jag♥semlor

Måste ju bara säga att jag har väldens sötaste kompis! Imorse smsade jag jossan och sa att jag var sjuk, och det första hon frågade var om jag gillade semlor..(?) Jag skrev ju såklart att jag gjorde det, jag älskar ju semlor så varför ljuga liksom hah. Men sen frågade hon hur det var med min hals och frågade om jag kunde äta och sånt, och dum som jag är så fattar jag fortfarande inte nånting men sa att jag kunde äta. Lite senare kommer jag på att jag har glömt att låsa ytterdörren, så jag stänger av datorn och går och kollar, vad ser jag? En människa utanför dörren, med svarta kläder. Jag=PANIK. Trodde ju såklart att de va nån inbrottstjuv eller nåt, och när jag kom på att dörren kanske inte var låst vart jag skiträdd och sprang därifrån, sen får jag ett sms av jossan där det står att jag ska komma och öppna dörren, alltså mitt hjärta slog i 190, fan va rädd jag blev!

Men sen in kommer jossan iallafall med 2 semlor och ba: Jag tänkte att du kanske var sugen på en semla och lite sällskap. Såå himla gulligt, så sen fikade vi våra semlor och pratade lite, sen gick hon till skolan igen. Tack igen jossan, hur gulligt som helst att du tänker på mig när jag inte är i skolan!♥♥♥♥


mums säger jag bara , älskar semlor hihihi.

Och svar på ylvas kommentar där du frågade om hur det går med läsken:
Det går alldeles toppen, jag ska klara hela året, lätt! :D

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0