Nu äre så att jag kom inte på någon överskrift, så ni för nöja er med ett hjärta min kära läsare ;)
_______________________________________________________________________________________

Mina kusiner från göteborg är här över helgen så vi var ner på stan idag och shoppade lite. Köpte lite tröjor och mer bobbys, både schampo och balsam, grymt bra - rekomenderar verkligen! Känner mig bättre idag än igår, känner mig bara lite hängig. Kanske inte så konstigt eftersom termometern visade på 38.1 igår kväll och 37.6 imorse, men tror inte jag har någon feber nu iallafall. Ikväll ska jag kolla på melodifestivalen med kusinerna&familjen. Laddat upp med godis, chips och popcorn, men ingen läsk - såklart!

Bilder på det jag köpte ;

jc - 299:-


jc - 149:-

jc - 199:-

h&m - 249 :-

Vart lite mkt från jc, men så kan det bli :)

Kommentarer
Postat av: din e lin

fin fina grejor gumman!

2010-02-14 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0