www.malinjuhlin.blogspot.com

Läser gamla inlägg. Sitter och ler åt allt. Skolan var rolig, handbollen var rolig, fotbollen var rolig, tjejgruppen existerade, allt. Varför går inte tiden att spola tillbaka? Ge mig tillbaka mitt självförtroende som jag hade då, allt var så mycket lättare då. Herregudars. Nu vill jag bara börja skolan och ge gärnet, låta handbollen dra igång och komma på hur jävla roligt det är att spela. Samtidigt vill jag krypa ner under täcket, blunda och vakna igen när allt blir lite lättare här i livet, när gymnasiet redan är valt och när allt är orndnat så man slipper tänka så mycket hela tiden. Skulle va rätt nice. Äsch, jag får väl le & leva livet istället.


Jädrar. Även jag har haft min fjortisperiod precis som tusentals andra f12;or.
Snygg man var lix. Fast jag hade ärligt talat asfint hår på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0