This day.

Muntliga redovisningen gick galant. Håkan var nöjd med mina svar iallafall, även fast han blandade ihop mig med emma HELA tiden. Jag är supernöjd med allt jag svarade på. Man kan ju inte mer än försöka & det gör väl fan inget om man svarar fel hehe.

Film resten av dagen. Livet är undebart. Seg i början men bra i slutet. Så himla hemskt det var för judarna.. Alltså hur fan kan man vara nazist? Shit jag förstår verkligen inte. Hur fan kan man gasa ihjäl miljoners med människor? Usch..



Gick hem och var med Michelle efter skolan. Tittade på Wallander och mös. Skitpysigt. Nu ska jag chatta lite med folk på m-s-n och sen duscha. Börjar 9 imorgon. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0