Take me to where you are.

Jag & Bella skulle ha träffat emmsii igår. Men eftersom att hennes pappa fyllde år så kunde inte hon tyvärr. Frida kom till Bella typ vid 7 och då mös vi typ. Åt melon, grönsaker & dipp och sådär. Jätteträvligt! Åkte hem från Bella ca halv1, love!

Somnade ca 2 igår, men vaknade ändå för 10 idag?!?!? Wtf.. Har en jävla hosta som inte ger sig, jag hostar hela tiden och det är jävligt irreterande! Svårt att sova + att man sover dåligt. Inge nice. MENMEN =P

Åkte och kollade på romfadagen. Kikade lite på Jesper & lite på Henrik. Måste ju bara säga att Romfa United är världens sötaste lag. Ett fotbollslag där det bara spelar människor med något slags handikapp. Henriks lag mötte dom, och när han gjorde mål så gjorde en kille i United high-five med henrik, trots att det inte var United som gjorde mål. SÅ gulligt. Dom är faktiskt riktigt bra, United alltså!

Ner på stan en sväng med mamma efteråt. Har tjatat till mig converseväskan nu. Men när jag äntligen skulle få köpa den är den slut och kommer inte hem förän i okt!!! ;(;(;( fattar ni mitt sadface? Fick iallafall med mig en skjorta från jc som jag har dreglat efter sen jag såg den första gången. Tack mamä<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0