SÄGER GODNATT.

Shit. Jag blir tidig ikväll. Men mina ögonlock väger 2 respektive 3 ton, inte mycket mer man kan göra än att släppa ner dom och sova. FAN va skönt med lite sömn, behöver det verkligen - sov asdåligt inatt och har drömt mardrömmar typ 100 nätter i rad nu. STOPIT.

Lägger in bilderna på vad jag köpte idag imorgon istället. Hittar inte kamerasladdsfan så jag skiter i det. Imorgon får ni nog eventuellt se vad jag köpte i eskilstuna i onsdags med mamma också, som jag skulle visa när det var på sin plats =P


Men den här tröjan är också ny i min garderob. Mamma köpte den som överaskningspresent till mig för att jag var ensam typ 2 dygn. Blev jätteglad eftersom att jag inte ens hade sagt att jag ville ha den. VET att jättejättemånga har denna, men jag har nog inte sett någon annan med den här färgen och dessutom skiter jag i det den är väl snygg ändå right? TACK MÄMI<3

Alltså jag är yr i bollen och ser inte vad jag skriver för att jag ser suddigt. Jag är verkligen trött alltså.
HÖRS IMORGON TJEJER!

ps. imorgon ska jag skriva lite tydligare om vad jag har haft för mig dom här dagarna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0