PUSSSS

Jossan & Jennifer sov hos mig inatt. Vi hade det supermysigt med filmer, godis & massa annat gott. Fick dock ingen skönhetssömn.. Somnade halv5, för jag hade 2 tvillingar bredvid mig som snarkade i kör. Tillslut fick jag ryck och puttade till båda skithårt, då slutade båda och jag somnade som en stock!

När vi vaknade idag tittade vi på dunderklumpen & åt frulle. Mamma och pappa sov i Örebro inatt eftersom att min lillebror har cup där, så vi var ensamma, supermysigt.

Lätt roligaste var ju när Jossan satt och studera hennes & Jejjes fötter, och så säger hon: "Alltså Jejje dina fötter är så söta, för vi har lika dana." HAHA fan va vi garva åt det. Grejen är att eftersom dom är tvillingar så har dom exakt lika dana fötter och händer, det är coolt men det var så gulligt sagt. AJA.

Umgås med Bellsing ikväll eftersom mina päron inte kommer förän 21-22. Tråk att va lonely. Kul ibland, man kan ju sjunga för kung och fosterland hehe.


Här har ni en låt som jag brukar fixa mig till, man blir så glad av den hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0