Lite random things.

Alltså nu har jag det rätt bra. Har glömt mitt papper om mellankrigstiden i skolan så världens snällaste Andreas förhör mig nu på msn! Har ju redovisning om det imorgon och det skulle vara kul att kunna något. Men hittils har jag kunnat allt. Tack snälla adde, du e bäst!

Annars då? Sitter här i min säng och lökar. Måste duscha ikväll. Orkar verkligen verkligen inte men det är ett måste om jag ska kunna kliva utanför dörren imorgon och det är jag tyvärr så illa tvungen till. Får se om jag gör det i någon paus eller något i fångarna på fortet.

Ska fixa en header snart tror jag. Tack snälla läsare för att ni läser min blogg trots att den är ful!

Gun (min förra engelska lärare) kom till mig idag och sa att det var ok med Maria (min nuvarande engelska lärare), att jag bytte grupp till den lite lättare igen. Har gått i svåra eng-gruppen hela 8an, men har nu insett att jag inte platsar. Hänger inte med och sänkte mitt betyg. Den enda skillnaden är egentligen att Marias grupp jobbar snabbare och lär sig lite mer på sidan om, men jag känner att jag vill lära mig grunderna ordentligt. Så thumbs up!


Här får ni en lite smått groggy bild på mig. Jag vet att den är så otroligt ful. Men det skiter jag i!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Va en tvillingsyrra??

2010-08-26 @ 08:36:59
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0