Helgerna går för fort.

Somnade sent igår, och vaknade 9!?!?!?! Alltså seriöst? Jag kan inte sova längre och det stör mig, för nu är jag sådär mysigt småtrött hela dagarna istället för att vara toppenpigg!

Iallafall så åkte jag ner & tittade på lite fotboll. Henrik spelade och jag tror han gjorde 10 mål eller nåt..
Åkte hem och käkade & sen åkte jag ner på marknaden med älsklingstjejerna. (B & E) (Bella & Emma)
Det var mest skit där borta men mysigt hade vi, och efter att vi hade tryckt i oss en sån där fet flottig våffla, så blev vi sugna på donken och gick dit. HAHA not! Vi fick bara lust att gå bort från rocklunda och gick istället mot virsan. Gick lite vilse och sådär, men en dryg timme senare var vi på donken på stenby. Satte och där, jag beställde ett glas vatten. Köpte med oss varsin junior burgare och gick hemmåt. (Haha feta..)
När vi kom till hökåsen ringde vi mamma och hon fick komma och hämta oss, helt slut i fötterna. Asfalt & converse i några timmar och fötterna blir till betongklumpar..
Hade iallafall en jättemysig dag med mina tjejor. Hanns med att snacka om allt & ingenting. LOVEU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0