HELG.

SÅÅÅ nice. Riktigt härligt med sovmorgon 2 dagar nu. Man skulle ha uppskattat lovet mer alltså.. Jag räknade ut att vi hade 72 sovmornar. Nu hurrar man för 2..

Iallafall! Hade klasstävling i skolan idag. B är grymt bra alltså. Måste ha vunnit även denna kan jag lova. Nu sitter jag hos bella och vi får se vad kvällen har att bjuda!

Idag på tävlingen skulle man skriva en rolig dikt, så jag gjorde det med lite hjälp av några tjejer.

Nu är vi 9;or tillbaka och härjar,
och kallar alla små 7;or för dvärgar.
Nu är vi störst och vi är så coola,
och nu är vi dom som regerar på skolan.
Vi vet att alla lärare kommer sakna oss,
men gråt inte för mycket, vi tänker på er förstås.
Alla 9;or är så bra,
men B är bäst, det är B det ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0