Glad för min bästaväns skull

Fick ett sms igår utav Bella, där det stod att hon hade blivit moster till en liten flicka. Underbart. Jag är glad för din skull Bellsi. Hoppas allt går bra med lillskruttan och hoppas hon blir lik sin moster, då blir hon skitgullig :) Lite avis är jag allt, men vem blir inte? KUL med småkottar ju! Hoppas hon får ett fint namn också. Har bidragit med att dom kan döpa henne till Malin, fast nä.

Spåret gick väl bra, märker hur otroligt mycket kondis jag har tappat, inte brååå. Menmen.. Fotbollen börjar på måndag och jag tänker kämpa även fast det lär bli rätt jobbigt :)


Kommentarer
Postat av: Moster Elin

Malin du är så himla söt. Jag älskar dig hur mycket som hellst!!!! FET PUSS

2010-08-03 @ 15:32:20
URL: http://eanderssonn.blogg.se/
Postat av: amanda

så du kommer & tränar?! :D:D

2010-08-04 @ 00:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0