I'm Back

Är hemkommen från en supermysig dag i Eskilstuna. Hittade en hel del som jag tänkte visa.


Från monki, 60:- respektive 20(!!!):- Ordinarie pris 150:- respektive 100:-


Jeans / jeansleggings från Vila - 100:- Ordinarie pris 400:-


Skärp från Ginatricot, 129:- Dålig bild.


Ring från ur&penn, 20:- Ordinarie pris 59:-. Vet att du har en sån här Frida, men den är så söt!


Från monki, 300:- respektive 100:-


Torrshampoo från Kicks. 94:- Ordinarie pris 120:- Skönt att slippa tvätta håret exakt varje dag!


Någon slags spetströja från Vila, 100:- Ordinarie pris 200:-


Fodral till min gitarr, så jag kan ha med mig den om jag ska någonstans hihi.
Tror affären hette Hobbex, och den kostade 199:-


Mascara från Cubus, 123:-

Det var allt, nästan. Köpte en till grej men den tänkte jag visa lite senare när allt är på sin plats om man säger så! Är iallafall riktigt nöjd med allt! Och fatta hur mycket pengar jag mamma sparade på att det var så grym rea! Rea är nice. Ätit på spicy har vi också hunnit med. Nu ska jag testa mitt torrshampoo & sen höra om någon vill göra nåt! PYSS


Kommentarer
Postat av: frida

finfina grejer, speciellt ringen och linnet då eftersom jag äger't själver:D hihi pusss på dig

2010-08-04 @ 18:36:24
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Fy fan va snygga grejer och bra pris oxå! AVIS!



Jag kanske är lite gammal men monki, är det ett märke i en affär eller är det en butik...

2010-08-05 @ 09:53:07
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0