Back to school again.

Jag har börjat i 9an nu, thihi. Stor tjej ju? Nejdå. Men lever gör jag iallafall. Är helt välbehållen också. Nöjd med chemat och sånt. Kul att se alla igen efter 10 veckor ifrån varandra.
Åkte ner på stan med några tjejor när vi slutade klockan 11. Skulle kika på väska men det finns fan inga snygga? Haha.. Vill ha en converse-västa men dom är för dyra enligt mammsen. Så vi får la se hur jag gör. Kan ju alltid köpa en resväska..?


Bild från google. Så snygg!

Nu ska jag chilla. Såå grymt trött efter första dagen på flera veckor att gå upp såhär tidigt. Inte nice.


Kommentarer
Postat av: emma

dom e jättesnygga, kikade på en liknande när jag var i eskilstuna. finns nåra snygga på accent :) <3333

2010-08-24 @ 13:35:13
URL: http://barajagemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0