11:55

Sov såå gott inatt. Kanske för att jag somnade utan att ha 1000 saker i huvudet. Vet inte varför men ibland när jag tänker för mycket så mår jag dåligt utav det, medans ibland kan jag skaka av mig skiten och tänka positivt och bara njuta av dom sista dagarna på sommarlovet. Igår var en sån kväll då allt kändes väldigt bra faktiskt, ingen aning varför.

Annars då? Jag har setat hela morgonen och lyssnat på Seconhand Serenade - Fall for you. Emma har smittat mig, för den är verkligen underbar haha! Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag. Hade ju tänkt läsa tredje delen av tillsammans, men det gjorde jag ju igår haha.. Så vi får se vad dagen bjuder på. Nu hoppas jag iallafall att den bjuder på frukost, jag är hungrig.

Ska ut och springa ikväll också. Vet inte med vem, ringer nog Saga eller så drar jag med mig morsan!!
Hörs senare, puss på er.


Here it is. Dåligt ljud dock, från youtube.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Skönt att kunna släppa alla funderingar ibland, det tar så mycket energi!



Vet du att "setat" egentligen inte finns, det är ett västmanländskt ord :) Det heter suttit ha ha... Jag använder oxå setet, tycker det är coolt :D



kram

2010-08-20 @ 09:52:19
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0