1 augusti

Blä för rubriken, varför går tiden så foort? Iallafall!
Hade som sagt en helmysig kväll med min elin igårkväll. Snackade och spelade kort halva natten och somnade någon gång efter 3.
När vi vaknade imorse vid halv12 gick vi upp och åt frulle och när vi hade varit en stund så gick jag hem. Eller hem var väl fel ord. Råkade hitta in till Jossan & Jennifer och tittade på film med dom, hehe.

I stort sett har jag inte gjort något viktigt idag, så därför ska jag inte skriva värsta feta heller.
Nu ska jag hjälpa mamma med maten, imorgon åker jag till Leksand. Blir bara borta över dagen men är inte säker på att det blir någon uppdate imorn. PUS

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ja va sjutton va tiden går! Jag har börjat jobba idag...........



kram

2010-08-02 @ 08:24:34
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0