vad skulle jag göra utan mina bästa tjejer?

Tjenis. Kom hem från Malvis för ettag sen. Kan ju bara säga att den här kvällen kommer bli en sån där "åh kommer ni ihåg valborg 2010, hur kul vi hade?" Ah ni fattar..

Åkte ju somsagt vid 18 till malva, gick rundtur i malvas hus och så för ingen av oss har varit där förut, haha. Så jäkla mkt söta foton på malva & hennes brorsor! Kollade nog på alla som fanns typ, höhö. Sen lagade vi mat, tacos fick det bli. Blev skitagott. Sen efter vi hade ätit drog vi oss bort mot brasan och träffade min familj&mina grannar. Mysit. Sen gick vi hem och käka blåbärspaj som malva hade bakat och sen gick vi till brasan igen och checka raketerna. Sen gick vi runt lite och sega oss med johan&hannes. Efter att vi hade gått ettag och sett 3463 tusenfotingar & 2346 spindlar så sa vi hejdå till johan och hannes och gick tillbaka till malva. Blev att snacka om allt mellan himmel och jord. Och sen kom Joel och massa grabbar och skrämde oss. Vi satt ute i ett inglasat litet rum utanför huset liksom, det är bäcksvart utanför och vi har massa ljus tända bara. Sen rätt var det är så hör man att det går nån utanför och sekunden efter är det ansikten mot rutorna och alla typ skriker ashögt ba: BUUUU. Fan va rädda vi blev, herregud, välte glaset gjorde jag också - smart! Aja, dom lyckades iaf skrämma skiten ur oss helt enkelt. Åt jordgubbar och annat gott sen iaf (och ja, vi vet att vi äter hela tiden - heheheh) Men ah sen vid tolv kom mamma och hämtade oss.

Tack för kvällen tjejor. Det har varit riktigt riktigt roligt. Fasen så mkt kul de finns att prata om - ni fattar vad jag menar;) LOVEYOU

btw, det stod en ambulans utanför våra grannar, eller vid ett hus en bit ifrån oss, och det var 2 ambulanser först.. Hoppas inte de är nån som har dött eller nåt!

Godnatt♥♥♥

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha ja allt mellan himmel och jord kan man ju verkligen säga att vi pratar om!!

HAHAH, älskar er!

2010-05-01 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0