one day left

IMORN SMÄLLER DET:
jag tar av mig cykelhjälmen (lagligt alltså)
jag tittar på filmer från 15år (samma här)
jag blir straffmyndig
jag blir byxmyndig
jag blir ett år närmare 18
JAG FYLLER 15 BARREEE

Som jag har längtat, och nu är det äntligen min tur att bli femton, kan inte fatta det själv. Stor flicka nu ju. Dagen i skolan var skitbra. Dansade bugg på idrotten med pontus, vi ägde! Sen syslöjd är alltid kul, likaså matte utan lärare. Lunch och engelska, musik, som är skitkul & sen so. Kollade på film där, niceee. Drog hem till j&j efter skolan och gosade lite med kaninerna, underbara, jag älskar dom så mkt! Dom har fått 2 nya nu, eftersom dom var tvugna att avliva 2:'( Men iaf så gjorde jag mig bekant med de 2 nya, sötisar. Edward&Freddy, vadå inte söta namn liksom.. Sen snackade jag lite med tvillingarna mina och sen åkte jag och moder och handlade tills imorn.

Imorn kommer ju tjejerna till mig, vi har studiedag, riktigt nice. Dom kommer väl vid halv1, vi blir 10 stycken om alla kan komma. Då käkar vi lite mat, och sen har vi sådär mysigt som bara vi kan ha. Åker till gropen och äter melon, jordgubbar & grädde om det är fint väder. Annars leker vi på min baksida eller i mitt vardagsrum, thihi. Kan man ha en bättre födelsedag än om världens bästa vänner firar en hela dagen? Nej det kan man inte! Loveit.

Kommer nog inte hinna blogga imorn, då det är konfa på kvällen - sen andra avenyn! hjärtahjärtahjärta
Men kanske att jag hinner en snabbis :-) Iaf så fick jag nya fotbollsdojor idag också, tackar tackar!


adidas copa - älskar skorna verkligen. Så sköna och lätta - perfekta att ha i sommar!
PUSS

Kommentarer
Postat av: ylvisen

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!! kram

2010-04-28 @ 14:17:57
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0