malin är nöjdare än nöjdast

Hallå där på andra sidan skärmen, hoppas alla hare gr8. Har en liten fråga bara, är det okej för alla om jag fyller år oftare? Typ 1 gång i månaden? Då skulle man ju ständigt få superultramega bra presenter och så ju.. :)

Släkt&vänner var ju här och firade mig ikväll. Alltså vänner=mammas och pappas/mina vänner. Kompisar=mina kompisar, bara mina. Aja vafan skit i de, vännerna var här ikväll, kompisarna igår!

Jag är sådär överdrivet nöjd med alla presenter jag fick. Blev 1160:- rikare & fick två underbara converse-halsband!!!! Herregud, lycklig blev jag, och chockad. Trodde verkligen inte jag skulle få eftersom man behövde beställa från internet och så. Men det fick jag! Tack igen ylva, och självklart alla andra också!!! Jag borde ha sett ful ut när jag öppnade paketet, så förvånad blev jag! Hehe.. Sen hade mormor&morfar skrivit världens finaste dikt. Fick verkligen hålla emot tårarna, så fint var det.

Vi käkade tårta och jag busade med jack, sötnöten. Så jäkla charmig när han pratar hela tiden:) Alla åkte iaf hem vid 8 typ, då åkte jag och mamma och lämnade hem farmor och i bilen satt jag och pratade med farmor om andra avenyn, haha söt farmor jag har som följer det programmet! Men när jag kom hem puttade jag bort lillebror från datorn och satte mig här och dega & käka lite. Snart ska jag stänga av datorn och sussa.


mina älsklingar!

orkar inte bry mig om att jag ser ut som fan, pengarna i mitt ♥ iaf!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jonas

Fett coola converse halsband, haha tror du dom passar mig:P<3

2010-04-29 @ 23:24:23
URL: http://jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0