m-å-n-d-a-g

Skolan idag var seg, eller de hände inte så mkt. Skitont i huvet hade jag iaf, segt som fan. Åkte ner på stan med bella efter skolan anyway, behövde kika efter en konfirmationsklänning. Hittade ingen bra.. Får åka ner på stan nån annan dag & leta lite mer noggrant. Åkte med pappa och leta cykel sen iaf. Hittade en bra på sportex för 3000:- Det får bli den, för annars kosta dom typ 5000 och det känns ju värt för en damtrallla lix?

När jag kom hem dunka huvet, tryckte bakom ögonen så de kändes som dom skulle ploppa ur. Tog alvedon och vila lite och nu mår jag bättre igen. Skulle behöva duscha idag men de skiter jag i & tare imorn istället. Hatar att duscha på morgonen, men de är lite konstigt: skulle jag duscha nu skulle de ta mig en timme att bara tvätta håret och sånt, för jag är så seg. Gör jag de imorgonbitti tar de 20 minuter(?)

Snart börjar winter på ettan, jag ska se.

min hojj på bild! den som nångång ens skulle tänka tanken att sno denna skulle jag mörda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0