lördag.

Satt uppe och snackade med Miriam igår, hon är ett år yngre än mig och typ den person som jag känner som är mest olik mig. Ändå var det skitkul att bara sitta och snacka lite, om allt mellan himmel och jord!
Väcktes av kusin vid 9 imorse typ, upp & käka frulle. Åkte till vallby sen och kolla på djuren, haha;-) Sen åkte vi till ip och kollade på Jesper när han spelade fotboll, och jag lekte med Jack lite och så.

När vi kom hem så somnade jag i soffan, helt slut! Sen nyss vaknade jag och ska snart duscha och sånt för ikväll ska jag hem till michelle och titta på körslaget! Alla röstar på team picasso ikväll! Btw jag är fett avis för att min farmor ska sitta live ikväll i stockholm och heja på picasso - ger mig nostalgi till 1000 :(
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0