klockan är sent

& här sitter jag och hålller på och gå under. Dels för att de är så varmt så jag svettas!!! Och också för att jag är kissnödig. Nu tänker väl alla ba: "ah men gå och kissa då smartie?" Och då säger jag såhär: "jag orkar inte".. Ska nog sussa nu, orkar inte vara uppe hela nätterna och sova hela dagarna, jag ska plugga imorn, LÄNGTAR inte alls! Vi hörs, världens bästa läsare!


Asså, dom här älskade människorna har gjort min kväll! Man kanske inte ser vad det står men det står:
jonasftw123: sötnos :)<3
sen 58 kommentarer som inte syns
bbelllaaa:
vill hellre vara prinsessa, och det är jag lycklig över!!
m-alinjuhlin: kul o höra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bbelllaaa: kul att du tycker det!!!!!!!!!!!!!!!!
m-alinjuhlin: JAPPP

amanda,clara,bella,frida,jonas!

Ah jag förstår att ni fattar precis vad vi snackar om, ingen idé att fråga heller. PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0