in schooooool

Sitter som vanligt i datasalen nuråå. Kan bara berätta lite om igår:
DET VAR NÅGON JÄVLA JÄVEL SOM SNODDE MIN CYKEL, och den jäveln kan ju börja med att lämna tillbaka den, de va min pappas liksom?
Sen iaf så vare konfa på kvällen, rätt så kul. Vi fotograferades och fick prova kåpor, haha kände mig som en lucia typ:-) Sen åkte vi hem vid halv9 typ och när jag kom hem kollade jag på andra avenyn & a shot of love with tila tequila typ. Somna vid 11, sjuukt trött.
Idag: Har ju inte direkt hunnit med så mycket mer än att haft no, de sög men eftersom olivia kom så spenderades tiden genom att snacka med henne om massa olika saker, höhö. Team picasso ska ju sjunga i gallerian idag vid 12. Men vi fick inte åka och kolla:(:(:(:(:(:( Aja, nu ska jag in på fejjan ettag sen är det so.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0