hälåo kjutipajs

 
outfit;
baslinne - gina
lackleggings - gina
tröja - jc
ringar - ur&penn och dollarstore

Skolan idag var väl iaf helt okej, fick massa "försenade" grattiskramar & sånt av alla gullungar. Har väl typ fått berätta 2034 gånger om vad jag fick, men de är bara kul så de är ko-lugnt. Kom hem för ettag sen och nu ska jag och brodern min snart fixa disken & sen tårtan. Släkten kommer ju som sagt ikväll och blir självklart bjudna på tårtaaa :) Jag måste duscha också för jag orkade inte göra de imorse, och man kan ju inte gå omkring som en skunk när man får gäster!

Ska föresten klippa mig imorn, funderar på snagg - fast ne.

ps. de kommer bli mkt mer bilder nu när bella äntligen hittade ett webbcamera program på min dator som jag inte visste fanns. så ni vet alltså.

Kommentarer
Postat av: elin

jag e rätt så bäst!!! hihi<3

2010-04-29 @ 17:01:07
URL: http://elinlinneaa.blogspot.com
Postat av: Jonas

ÖÖh, Du kan ju inte lukta skunk så gott som du luktar!!<3

2010-04-29 @ 23:18:49
URL: http://jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0