elinmalinleo dag

Vaknade halv11 idag. Hade ställt klockan så jag pallra mig upp och ringde bella. Vi snackade om ingenting aslänge, sen käkade jag frulle och hoppa in i duschen. Sen cyklade jag till elin&leopold och lekte med dom. Kollade på tv, gick och köpte glass och bakade muffins. Leo är skitgullig, så alla vet:)

Nu sitter vi i sängen, har kollat på dating in the dark, dh&cougar town, eller inte kollat - det har stått på i bakgrunden. Nu ligger vi och snackar och typ myser lite. Ska sova här inatt, roligtroligt. Ah men jag har inget intressant att skriva, så harebäst flodhäst.


leo&elin kekar glass


sötisleo, fulisbella och vackrastemalin



min&elins glassar. magnum gold tror jag dom hette, skitgoda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

i löve youueeeeee<3

2010-04-07 @ 16:54:07
URL: http://elinlinneaa.blogspot.com
Postat av: EMELIE.

SV; ja eller hur! helt sjukt..fyfan asså.



åh, tack så mycket! & desamma!:D

2010-04-07 @ 20:28:49
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0