arton:arton

Sitter i soffan & myser med datorn i knät. Fixat med designen lite nu ändå, tror jag nöjer mig så som det är nu. Rätt så mkt iallafall. Måste bara fixa in en j*vla header, det går verkligen inte på min dator? Men får väl fråga någon om hjälp senare då.. Men annars blev det väl hyffsat bra iaf :-) Tog typ hjälp av någon gratisdesign hemsida men ändrade allt utom formen typ. Mamma kommer nog hem om nån timme eller så.

JAG HAR ÄVEN FÅTT REDA PÅ ATT JENNIFER SITTER PÅ BUSS PÅVÄG HEM FRÅN SPANIEN, dom åkte igårkväll vid 23.. Beräknas att vara hemma imorgon natt. Kan inte göra annat än tycka synd om henne när hon måste bussa hem från spanien (när de inte ens finns toa på bussen).. Men skönt iaf att hon är påväg hem igen för jag saknar henne mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0