Nyårsafton!

Somsagt, nyår idag. Det måste vara en utav årets roligaste dagar enligt mig, iallafall om man gör den till nåt kul. Nu om ettag ska vi hem till ett par kompisar i hökåsen&lite senare runt halv 9 åker jag och malva till tillberga och träffar alla andra hemma hos Frida. Ska bli riktigt kul faktiskt, blir väl nå bra på tv, massa snack&självfallet smällare och raketer!
Tidigare idag var jag med min familj och familjen som vi ska till ikväll och åkte pulka, men det var sjukt läskigt för backen var så otroligt brant, så jag åkte inte så mycket. Och ni ska bara se mitt ansikte nu, det är helt knas. Jag är alergisk mot kyla, det låter väl helknasigt men iallafall att om jag har varit ute ettag när det är riktigt kallt & sen kommer in i värmen, då blir mitt ansikte helt rött&vitt i fläckar, och mina händer och fötter svullnar och börjar klia. Jag hatar det, men det är iallafall bättre nu när jag har druckit varm oboy och lite sånt. Snart ska jag börja fixa mig inför kvällen, sen kommer Peter och hämtar oss.

Ett stort grattis till min mamma som fyller år idag också!
(har absolut inga bilder på mamma, så den här är 10 år gammal)

Kommentarer
Postat av: EMMA

Har haft det super roligt, älskar er massor tjejer!

hälsa mammsen ett grattis också, hehe:D

puss gummaN<3

2010-01-01 @ 02:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0